SEBERO: naší přísadou je vzájemná harmonie

Značka SEBERO produkuje prvotřídní tabáky, které se z ruského Omsku postupně dostávají do širšího povědomí i mimo rodný kraj. Všechno to začalo společnou myšlenkou již existujících projektů Blade Hookah a Smokelab v roce 2017. Během dvou let vznikla společnost získávající popularitu v Rusku i ve světě. Co stojí za vznikem jejich tabáků a čím jsou na trhu výjimečné, nám prozradil ambasador značky Ilja Knyš.

 

Na celý projekt je nutno nahlížet jako na touhu opravdových dýmkových nadšenců po prvotřídním produktu. Na cestě od prvního nápadu až po dnešní produkci se výrobci snažili najít ty správné suroviny. Nespokojili se s přeprodávaným zbožím, chtěli se dostat až k samému zdroji. Sami tak mohli ovlivnit celý proces zpracování a znát původ všech ingrediencí. “​„Zprvu jsme oslovovali různé dodavatele surového tabáku. A pomocí pokusů a omylů jsme se nakonec dopátrali toho původního. Nechceme přesně zveřejňovat přesná data, ale můžeme s jistotou říci, že tabák i příchutě pochází z Evropy a jsou nejlepší kvality,” dodává Knyš.

 

blog-63

 

V týmu SEBERO se pohybují lidé různého věku, s rozmanitými názory a především chutěmi. Aby dosáhli vyváženého produktu, musejí všichni táhnout za jeden provaz. Při vzniku nového produktu se nejprve sejde skupina zaměstnanců, která společně vytváří představu, čím by měl nový tabák vynikat a jak by měl chutnat. Tuto představu pak převezme technolog pracující s konkrétními aromaty, jenž na jejím základě vytvoří zkušební verzi. Ta pak putuje zpět do celého týmu, podle jejichž připomínek se tabák ještě následně upraví. V dalších fázích se skupina testerů zvětšuje a produkt může měnit a připomínkovat stále více lidí. „Dokud nejsou všichni spokojeni, produkte není uveden na trh. Celý proces může mít i několik fází a pokud se v názorech nesejdeme, zkoušíme to znovu,” vysvětluje pracovní proces. 

 

Historie kouření vodní dýmky má za sebou několik set let staré kořeny a ani v SEBERO se na to nezapomíná. „Je pro nás důležité tyto tradice a historii uchovat a co nejdéle je předávat dalším lidem,” doplňuje Knyš. Ve společnosti pracuje široké spektrum lidí, od mladých nadšenců až po zkušené seniory, a právě rozdíly mezi nimi jsou důležitou hnací silou celého procesu. „Pro nás je nejdůležitější hodnotou určitá harmonie a soulad – jednak mezi nám jako kolegy, ale i ve vztahu s produkty, které vyrábíme.”

 

Do budoucna má SEBERO v plánu i nadále rozšiřovat stávající portfolio tabáků a experimentovat s novými příchutěmi. Cílem je také rozvíjet další spolupráce a dostat se do ještě širšího povědomí. „Naše práce se vyvíjí různými směry, máme vlastní filozofii, vizi světa vodních dýmek a v tom se chceme také nadále rozvíjet. Samozřejmě se můžete těšit na výstavy a veletrhy, kde nejčastěji představujeme nejžhavější akce a novinky,” uzavírá Knyš.



Ilja Knyš, ambasador

Zkušenosti s vodními dýmkami sbíral po dlouhá léta, ale jakmile se SEBERO objevilo na trhu, ihned si jej získalo. Sjednaná spolupráce mu vynesla post ambasadora značky pro celé Rusko, který zastává již rok a půl.

Používáme ověření věku Adulto